Магістерська дисертація складається з вступу, 5 розділів, висновків до усієї виконаної роботи та списку використаної літератури. Дисертація містить 106 сторінок основного тексту, 37 ілюстрацій, 40 таблиць та 30 посилань. Загальний обсяг магістерської дисертації склав 113 сторінок.
Мета і задачі роботи. Метою магістерської дисертації є дослідження ємнісного МЕМС чутливого елемента системи стабілізації.
Об’єктом дослідження: процес вимірювання прискорення сили тяжіння автоматизованим ємнісним МЕМС чутливим елементом у складі АГС та системах стабілізації безпілотників.
Предметом дослідження: є ємнісний чутливий елемент системи стабілізації.
Методи дослідження: метод, покладений в основу роботи ємнісного чутливого елементу, базується на зміні ємності між обкладинками, що виникає через переміщення рухомої інерційної маси внаслідок дії прискорення сили тяжіння.
Новизна отриманих результатів: Запропоновано та досліджено новий двоканальний ємнісний МЕМС гравіметр АГС. Обгрунтовано, що завдяки використанню двох каналів ємнісного МЕМС гравіметра забезпечено підвищення точності та швидкодії вимірювань ПСТ.
Практичне значення результатів: Розглянуто особливості конструкції ЧЕ, двоканальну конструкцію ЄЧЕ. Розглянуто методи усунення похибок зміщення нуль пункту. Наведено огляд методу збільшення кількості вимірювань. Запропоновано огляд методу програмної компенсації. Огляд методу з ускладнення конструкції. Розглянуто застосування нейромережевого підходу для розробки алгоритмів функціонування АГС та корекції системи стабілізації та інерціальної навігаційної системи. Розглянуто конструкцію трикоординатного ємнісного гравіметра з двоканальною конструкцією кожної з осей.
Керівник: проф.,д.т.н. проф. Безвесільна О.М.