фото2Змагання "KPI Robotics Challenge" проводяться з метою популяризації робототехніки та програмування, розкриття інтелектуальних та творчих здібностей студентів та молодих вчених.
Основними завданнями змагань є:

  • стимулювання творчого самовдосконалення студентів та молодих вчених;
  • популяризація досягнень науки та робототехніки;
  • розвиток алгоритмічного мислення та вміння вирішувати складні задачі;
  • розвиток вміння працювати в команді та досягати поставленого результату.

Змагання націлені на залучення не окремих учасників, а команд.
Змагання проводяться в декількох незалежних категоріях. Окремі команди не зобов’язані брати участь в усіх видах змагань (хоча це й не заборонено), а можуть обрати ту категорію, яка їм більше всього підходить.
Змагання в різних категоріях зазвичай проходять в різний час.

Керівні принципи змагань

Основними керівними принципами змагань є:

  • чесність;
  • самостійність;
  • відкритість.

Учасники змагань мають презентувати власні ідеї та писати код самостійно. Плагіат не допускається. Якщо буде виявлено в коді учасників плагіат, то команда буде дискваліфікована.

Категорії змагань

Змагання проводяться у чотирьох категоріях:

  1. Лабіринт. Розробка алгоритму та програмування робота-автомобіля, що повинен в найкоротший термін знайти вихід з лабіринту. Правила змагання
  2. Line Follower Robot Car. Розробка алгоритму та програмування робота-автомобіля, що повинен автономно рухатись вздовж лінії, яка нанесена на підлозі.
  3. Robot Car Racing. Розробка алгоритму та програмування робота-автомобіля, який керується за допомогою програми на смартфоні або планшеті. Завдання полягає у керуванні роботом-автомобілем з метою якнайшвидшого проходження заданої траси. У цій категорії можна використовувати сторонні застосунки або розробити власний, за допомогою якого відбувається управління роботом-автомобілем (у другому випадку надаються додаткові бали, що значно підвищує вірогідність перемоги). Правила змагання
  4. Кегельринг. Розробка алгоритму та програмування робота-автомобіля, що повинен за найкоротший час виштовхнути усі кеглі за межі ігрового майданчика (або аналогічні предмети, наприклад, пустий паперовий стаканчик, пуста алюмінієва банка з-під лимонаду тощо). Рух робота відбувається автономно на основі аналізу сигналів від датчиків перешкод і/або далекомірів.

АСНК КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021