Змагання "KPI Robotics Challenge" проводяться з метою популяризації робототехніки та програмування, розкриття інтелектуальних та творчих здібностей студентів та молодих вчених.
Основними завданнями змагань є:
- стимулювання творчого самовдосконалення студентів та молодих вчених;
- популяризація досягнень науки та робототехніки;
- розвиток алгоритмічного мислення та вміння вирішувати складні задачі;
- розвиток вміння працювати в команді та досягати поставленого результату.
Змагання націлені на залучення не окремих учасників, а команд.
Змагання проводяться в декількох незалежних категоріях. Окремі команди не зобов’язані брати участь в усіх видах змагань (хоча це й не заборонено), а можуть обрати ту категорію, яка їм більше всього підходить.
Змагання в різних категоріях зазвичай проходять в різний час.
Керівні принципи змагань
Основними керівними принципами змагань є:
- чесність;
- самостійність;
- відкритість.
Учасники змагань мають презентувати власні ідеї та писати код самостійно. Плагіат не допускається. Якщо буде виявлено в коді учасників плагіат, то команда буде дискваліфікована.
Категорії змагань
Змагання проводяться у чотирьох категоріях:
- Лабіринт. Розробка алгоритму та програмування робота-автомобіля, що повинен в найкоротший термін знайти вихід з лабіринту. Правила змагання
- Line Follower Robot Car. Розробка алгоритму та програмування робота-автомобіля, що повинен автономно рухатись вздовж лінії, яка нанесена на підлозі.
- Robot Car Racing. Розробка алгоритму та програмування робота-автомобіля, який керується за допомогою програми на смартфоні або планшеті. Завдання полягає у керуванні роботом-автомобілем з метою якнайшвидшого проходження заданої траси. У цій категорії можна використовувати сторонні застосунки або розробити власний, за допомогою якого відбувається управління роботом-автомобілем (у другому випадку надаються додаткові бали, що значно підвищує вірогідність перемоги). Правила змагання
- Кегельринг. Розробка алгоритму та програмування робота-автомобіля, що повинен за найкоротший час виштовхнути усі кеглі за межі ігрового майданчика (або аналогічні предмети, наприклад, пустий паперовий стаканчик, пуста алюмінієва банка з-під лимонаду тощо). Рух робота відбувається автономно на основі аналізу сигналів від датчиків перешкод і/або далекомірів.