Дослідження та розвиток робототехніки з гуманоїдними роботами тривають з 1900-х років і фокусуються на двох основних викликах: механічному аспекті досягнення рухів, схожих на людські, та програмному аспекті емуляції людської поведінки. Ці виклики, часто вирішувані за допомогою досягнень у теорії керування, визначають дослідження балансу та рухливості на нерівній місцевості для гуманоїдного робота Darwin-Op. Хоча основний акцент був на теорії керування, однією з побічних цілей було використання керування зору для виявлення нерівних поверхонь, таких як східці чи схили, за допомогою визначення конкретного кольору.

Тема даної роботи пов’язана з ефективним моніторингом температури навколишнього середовища, що має велике значення для забезпечення комфорту та безпеки людини. Температурний режим у різних умовах впливає на якість життя та здоров'я, тому моніторинг температури є важливим аспектом для різних галузей, таких як промисловість, наука, медицина, а також для побутових потреб. Використання традиційних методів вимірювання температури обмежене через їхню високу вартість або складність. Тому розробка доступної, зручної та портативної системи для вимірювання і моніторингу температури в реальному часі є актуальною на сьогоднішній день.

Магістерська дисертація складається з вступу, 5 розділів, висновків до усієї виконаної роботи та списку використаної літератури. Дисертація містить  106 сторінок основного тексту, 37  ілюстрацій, 40 таблиць та 30 посилань. Загальний обсяг магістерської дисертації склав 113 сторінок.
Мета і задачі роботи. Метою магістерської дисертації є дослідження ємнісного МЕМС чутливого елемента системи стабілізації.
Об’єктом дослідження: процес вимірювання прискорення сили тяжіння автоматизованим ємнісним МЕМС чутливим елементом  у складі АГС та системах стабілізації безпілотників.
Предметом дослідження: є ємнісний чутливий елемент системи стабілізації.
Методи дослідження: метод, покладений в основу роботи ємнісного чутливого елементу, базується на зміні ємності між обкладинками, що виникає через переміщення рухомої інерційної маси внаслідок дії прискорення сили тяжіння.

Актуальність теми: Тема магістерської дисертації "Удосконалена автоматизована підсистема енергозаощадження в системі опалення" є надзвичайно актуальною у сучасних умовах зростання потреб в енергоефективних технологіях. Постійне збільшення вартості енергоресурсів, а також необхідність зменшення викидів парникових газів ставлять перед суспільством завдання оптимізації використання енергії.
Існуючі системи опалення часто не здатні ефективно адаптуватися до змінних умов експлуатації, що призводить до підвищених витрат енергоресурсів та зниження ефективності. Удосконалена автоматизована підсистема енергозаощадження дозволяє вирішити цю проблему шляхом впровадження сучасних технологій, які забезпечують точний контроль роботи насосів та оптимізацію теплового режиму. Додаткову актуальність підкреслює можливість дистанційного керування системою, що відповідає сучасним потребам користувачів у зручності та мобільності.

У магістерській дисертації розроблена та досліджена система магнітного контролю для виявлення дефектів бокових рам візків вантажних вагонів.
Актуальність теми :
Актуальність теми магістерської дисертації полягає у вирішенні важливої задачі підвищення безпеки залізничного транспорту шляхом розробки сучасного автоматизованого методу неруйнівного контролю. Бокові рами візків вантажних вагонів є критичними конструктивними елементами, які піддаються інтенсивним циклічним навантаженням. Це значно підвищує ризик утворення дефектів, таких як тріщини та пори, які можуть стати причиною серйозних аварій, ставлячи під загрозу безпеку перевезень.

Сторінка 1 із 26

АСНК КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021