Дипломний проєкт складається із анотації, вступу, аналітичного огляду, аналізу параметрів, розрахунку елементів системи керування, розрахунку параметрів обладнання та висновків.
Загальний об’єм пояснювальної записки становить 73 сторінки, включає: 22 ілюстрацій, 10 таблиць, 5 креслеників, 41 посиланя та 33 формули.
Тема дипломного проєкту пов’язана з дослідженням автоматизованої системи керування (АСК) роботи лазерних верстатів та  розрахунку елементів системи керування і параметрів обладнання лазерного верстата. Автоматизована система керування верстатом об’єднує в собі сукупність спеціалізованих пристроїв, методів та засобів, необхідних для реалізації автоматизованої системи керування (АСК). Система АСК характеризується здебільшого програмуванням циклу, режимів обробки та траєкторій переміщення робочих органів верстата. При цьому уся необхідна інформація подається у вигляді послідовності букв та чисел, нанесених у закодованому вигляді (алфавітно-цифровому коді) на програмоносій.
Технологія керування є важливою сферою, яка пов’язана з розробкою та впровадженням засобів керування машиною чи системами всіх видів. У сучасній системі такий контроль зазвичай здійснюється за допомогою численних датчиків та виконавчих механізмів. Зазвичай він має центральний блок управління, в якому збирається вся інформація і з якого контролюються різні фактори.

Дипломний проєкт містить в собі вступ, три розділи, висновки та перелік посилань. Диплом включає в себе 64 сторінок, в тому числі 14 рисунків, список посилань.
Мета дипломного проєкту – розробка контактно-вимірювальної голівки для  координатно-вимірювальної машини.
Для досягнення поставленої мети були виконані наступні завдання: детально роглядаються геометричні параметри виробів та їх контроль, аналіз поширених  видів КВМ та на яких датчиках вони працюють; було проаналізовано методику роботи різних видів датчиків.
 Зпроєктованні кресленики щупу, пружини, датчика. Проведено розрахунки щупа на міцність, розрахунок пружини. Розробка та аналіз структурної схеми автоматичного перетворення лінійного чи кутового параметру.

Розроблена система автоматизованого вихрострумового контролю (АВК) товщини алюмінієвого шару в процесі виробництва дзеркал. Вихрострумовий метод використовує неконтактний спосіб вимірювання, що дає змогу забезпечити необхідну вірогідність і ефективність процесу контролю. Система АВК складається з матричного вихрострумового перетворювача,одно координатного сканую чого пристрою, системи обробки сигналів, персонального компютерата програмного забезпечення. Вона забезпечує надійний і автоматизований моніторинг товщини алюмінієвого шару в технологічному процесі його нанесення на поверхню дзеркала. Результати вимірювання обробляються системою, що дозволяє оператору отримати вреальному час інформацію про якість світло відбиваючого шару і вчасно приймати рішення щодо коригування технологічного процесу виготовлення дзеркал. Застосування системи АВК дозволяє підвищити якість виробництва дзеркал, знизити відхилення від заданих параметрів і покращити ефективність процесу виробництва. Дана система може бути корисною для виробників дзеркал, де точна товщина алюмінієвого шару має критичне значення для якості та функціональності виробів.

Проблематикою дипломного проекту є дослідження та вдосконалення автоматизованої системи стабілізації озброєння легкої броньованої техніки з метою підвищення її точності та ефективності. В основу досліджуваних систем стабілізації покладено прецизійний чутливий елемент, що за своїм принципом роботи використовує п’єзоелектричні властивості. Пристроєм, що стане основоположним елементом досліджуваних систем стабілізації є п’єзоелектричний акселерометр (ПА).
В ході виконання було проведено огляд існуючих автоматизованих систем стабілізації, огляд принципу роботи чутливих п’єзоелектричних елементів, їх основних типів конструкції та монтажу, а також огляд властивостей основних відомих п’єзоелектричних матеріалів.
На основі розглянутого матеріалу було проведено проектування конструкції власного варіанту акселерометра, проведено моделювання його тривимірної моделі та дослідження зовнішніх впливів, дії яких його може бути піддано в програмному середовищі САПР Solidworks.

 

Дипломний проєкт, зосереджений на аналізі та дослідженні методів безконтактного контролю захисних покриттів в технологічному процесі виготовлення деталей конструкцій літальних апаратів. У проєкті розглядаються різні аспекти цього контролю, зокрема фізична сутність вихрострумового контролю та адгезія як фактор, що впливає на якість контролю діелектричних покриттів.
Також проведений аналіз патентної інформації в галузі вихрострумового контролю, а також огляд сучасних приладів, які використовуються для такого контролю. Поставлено задачу дослідження, що буде вирішена в рамках проєкту.

АСНК КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021