Дипломний проект бакалавра на тему «Автоматизована система поосного зважування автомобілів». Проект складається із вступу, двох розділів, висновків, списку літератури та додатків. Проект містить 61 сторінку, 3 таблиці, 44 рисунка, список використаних джерел з 11 найменувань, 2 додатки.
Метою дипломного проекту є розробка платформних автомобільних ваг та забезпечення можливості поосного зважування на них. У першому розділі проведено огляд та аналіз існуючих автомобільних ваг та тензодатчиків.
У другому розділі розроблено принципові схеми та електричні схеми, розраховано метрологічні характеристики та розроблено конструкцію ваговимірювального тензометричного перетворювача та платформних ваг.

Дипломний проєкт студента IV курсу, групи ПК-91 приладобудівного факультету Коваля Назарія з теми: "Автоматизований вихрострумовий дефектоскоп на базі мікросхем вимірювачів імпедансів". Дипломний проєкт складається з 50 сторінок, 4 рисунків, 16 літературних джерел.

В рамках дипломного проєкту була поставлена і вирішена задача проєктування вихрострумового дефектоскопу. В проєкті приведені розрахунки, зокрема розрахунок вихрострумового перетворювача. Графічна частина дипломного проєкту включає структурну схему дефектоскопа, виконану на аркуші формату А3, функціональну схему – на аркуші А3, складальний кресленик ВСП – на аркуші формату А1, електричну принципову схему – на аркуші А1, а також специфікацію на електричну принципову схему.

Дипломний проєкт бакалавра на тему «Система автоматизованого контролю переміщень транспортного засобу». Проєкт складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури та додатків. Проєкт містить 58 сторінок, 1 таблицю, 19 рисунків, список використаних джерел з 13 найменувань, 10 додатків.
Метою дипломного проєкту є розробка системи автоматизованого контролю переміщень транспортного засобу. У першому розділі проведено огляд та аналіз існуючих систем стеження за рухом транспорту.
У другому розділі розглянуті існуючі технології і методи контролю переміщень рухомих об’єктів.

Дипломний проєкт присвячений розробленню та дослідженню вихрострумового методу контролю якості дроту. У роботі були проведені розрахунки вихідної напруги вихрострумового перетворювача, які виконані з урахуванням різних впливаючих факторів та параметрів системи. Основна проблема, яку вирішує дипломний проєкт, полягає у підвищенні ефективності контролю якості дроту шляхом використання безконтактного вихрострумового методу, який забезпечує високу точність виявлення дефектів типу вм’ятин та інших порушень діаметру дроту. В графічній частині дипломного проєкту приведена структурна схема розробленої системи, складальний кресленик вихрострумового перетворювача та його деталювання, електрична принципова схема та плакат «Фізичні принципи функціонування вихрострумової системи контролю діаметру дроту» схему. Мета роботи: вдосконалення процесу контролю діаметру дроту в технологічному процесі його виготовлення шляхом використання безконтактного вихрострумового методу, який забезпечує високу точність виявлення дефектів і можливість контролю в динамічному режимі.

Дипломний проєкт складається зі вступу, 3 розділів, висновку, списку використаної літератури і 4-ох додатків. Робота виконана на 60 сторінках і має 23 рисунків, 3 таблиці та 32 формули.
Ціль даного дипломного проєкту розробка автоматичної транспортно-пакувальної лінії з системою вагового контролю.
Для реалізації поставлених задач було зроблено:
1) Аналіз вже існуючих пакувальних ліній та систем вагового контролю да детальний їх опис;
2) Розробка алгоритму дії такої лінії з усіма можливими проблемами, що можуть виникнути;

АСНК КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021