Дипломний проект бакалавра на тему «Автоматизована система поосного зважування автомобілів». Проект складається із вступу, двох розділів, висновків, списку літератури та додатків. Проект містить 61 сторінку, 3 таблиці, 44 рисунка, список використаних джерел з 11 найменувань, 2 додатки.
Метою дипломного проекту є розробка платформних автомобільних ваг та забезпечення можливості поосного зважування на них. У першому розділі проведено огляд та аналіз існуючих автомобільних ваг та тензодатчиків.
У другому розділі розроблено принципові схеми та електричні схеми, розраховано метрологічні характеристики та розроблено конструкцію ваговимірювального тензометричного перетворювача та платформних ваг.

Дипломний проєкт бакалавра на тему «Система автоматизованого контролю переміщень транспортного засобу». Проєкт складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури та додатків. Проєкт містить 58 сторінок, 1 таблицю, 19 рисунків, список використаних джерел з 13 найменувань, 10 додатків.
Метою дипломного проєкту є розробка системи автоматизованого контролю переміщень транспортного засобу. У першому розділі проведено огляд та аналіз існуючих систем стеження за рухом транспорту.
У другому розділі розглянуті існуючі технології і методи контролю переміщень рухомих об’єктів.

Дипломний проєкт присвячений розробленню та дослідженню вихрострумового методу контролю якості дроту. У роботі були проведені розрахунки вихідної напруги вихрострумового перетворювача, які виконані з урахуванням різних впливаючих факторів та параметрів системи. Основна проблема, яку вирішує дипломний проєкт, полягає у підвищенні ефективності контролю якості дроту шляхом використання безконтактного вихрострумового методу, який забезпечує високу точність виявлення дефектів типу вм’ятин та інших порушень діаметру дроту. В графічній частині дипломного проєкту приведена структурна схема розробленої системи, складальний кресленик вихрострумового перетворювача та його деталювання, електрична принципова схема та плакат «Фізичні принципи функціонування вихрострумової системи контролю діаметру дроту» схему. Мета роботи: вдосконалення процесу контролю діаметру дроту в технологічному процесі його виготовлення шляхом використання безконтактного вихрострумового методу, який забезпечує високу точність виявлення дефектів і можливість контролю в динамічному режимі.

Дипломний проєкт складається зі вступу, 3 розділів, висновку, списку використаної літератури і 4-ох додатків. Робота виконана на 60 сторінках і має 23 рисунків, 3 таблиці та 32 формули.
Ціль даного дипломного проєкту розробка автоматичної транспортно-пакувальної лінії з системою вагового контролю.
Для реалізації поставлених задач було зроблено:
1) Аналіз вже існуючих пакувальних ліній та систем вагового контролю да детальний їх опис;
2) Розробка алгоритму дії такої лінії з усіма можливими проблемами, що можуть виникнути;

Розробка програмного забезпечення для автоматизованого сортування вторинної сировини є актуальною та важливою проблемою у сучасному світі. У цій роботі було досліджено використання нейронних мереж у сортуванні відходів та розроблено програму, що здатна автоматично класифікувати вторинна сировина. Оглянуто різні методи та технології сортування, зокрема нейронні мережі, згорткові, рекурентні, глибокі, трансформери та віджаті мережі.
Архітектура програмного забезпечення була ретельно розроблена, вимоги до програми були визначені, а необхідні інструменти та бібліотеки були використані для реалізації. Проведено моделювання програми з використанням діаграм використання, послідовності та активності, що показують взаємодію компонентів та послідовність їх виконання.
Також було проведено тестування розробленого програмного забезпечення та наведено опис контрольного прикладу. Результати свідчать про ефективність використання нейронної мережі у процесі сортування вторинної сировини.

АСНК КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021