student book26 грудня 2023
відбудеться попередній розгляд
матеріалів магістерських дисертацій 2023/2024 року,
за результатами якого прийматиметься рішення про допущення студентів до захисту МД.

Для розгляду магістерських дисертацій студенти мають завантажити матеріали робіт до Google Class https://classroom.google.com/c/NjQ1MTY0MDc3OTMw?cjc=3kk74or

Зауваження та рекомендації викладачів необхідно буде врахувати в остаточний варіант роботи, який буде оприлюднено та надруковано. 
Звертаємо вашу увагу, що всі магістерські дисертації будуть перевірені на відсутність запозичень (плагіату). Роботи з необгрунтовано великим відсотком подібності до захисту допущені не будуть.

Бажаємо успіхів!

ChooseSubj asnkЗ 04.03.2023 року по 11.03.2023 року студентам 1 курсів бакалаврату буде надано доступ до вибору дисциплін (ЗУ-каталог) на наступний 2023/2024 навчальний рік.

З 13.03.2023 року по 24.03.2023 року студентам 2 та 3 курсів бакалаврату та 1 курсу аспірантури буде надано доступ до вибору дисциплін (Ф-каталог) на наступний 2023/2024 навчальний рік.

Вибір буде здійснюватися на платформі my.kpi.ua. Рекомендуємо студентам, які ще не зареєстровані на ресурсі, пройти реєстрацію та ознайомитись з дисциплінами, що пропонуються для вибору.

Студенти 2 курсу бакалаврату мають можливість обрати сертифікатну програму, дисципліни з якої будуть обрані для подальшого вивчення на 3 та 4 курсах. Сертифікатну програму можна обрати на платформі my.kpi.ua або через подання заяви куратору.
Студенти 3 курсу бакалаврату, які в минулому навчальному році обрали сертифікатну програму, вибір не проводять. Дисципліни буде назначено відповідно до їх заяв.

Алгоритм вибору дисциплін:

  • Зареєструватись на сайті https://my.kpi.ua. Минулорічна інструкція з реєстрації доступна за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_YDKStZOeJ8
    Також інструкцію можна завантажити тут.
  • В меню “Профіль” -> “Прив’язка даних” знайти своє прізвище і ввести свою дату народження.
  • За умови вірно вказаних даних студент отримує доступ до кабінету студента і до вибору дисциплін.
  • Після ознайомлення з дисциплінами кожний студент повинен обрати навчальні дисципліни у кількості, що визначену в навчальному плані.

Каталог дисциплін для студентів 1 курсу бакалаврату – ЗУ-каталог
Каталог дисциплін для студентів 2 та 3 курсу бакалаврату – Ф-каталог

KPIschool of creativity

Запрошуємо на цікаві мотиваційні лекції в рамках KPI school of creativity:

  1. House of Europe: найкращі можливості ЄС - доповідає Дар'я КОСТЮК, координаторка фронтдеску House of Europe. Ви дізнаєтеся про програму House of Europe, діяльність в умовах війни та можливості для молоді, а також про хвилю конкурсів, що відкриють для вас вікно в міжнародне середовище.
  2. Академічна мобільність - доповідає Ольга ДЕМИДЕНКО, керівниця відділу академічної мобільності. Ольга Павлівна поділиться, як підібрати міжнародний проєкт, у чому його особливості, та на які категорії він поширюється. Грантова заявка: створення команди, мотивація, дедлайни та корисні тіпси саме для КПІшників.
  3. Методи презентації проектної ідеї та перемовини з потенційними партнерами - доповідає Ярослав БУРЛАКОВ, студент НН ІАТЕ, керівник Департаменту інновацій та міжнародної молодіжної політики громадської організації "JCI Youth".

Захід відбудеться 25 лютого 2023 в корпус #6, зала засідань. У разі повітряної тривоги, поруч з будівлею є укриття.

Для участі в KPI school of creativity потрібно зареєструватися.

321249927 526807156043778 6766459589207174784 119-23 грудня 2021 року на кафедрі автоматизації та систем неруйнівного контролю відбулися захисти кваліфікаційних робіт здобувачами ступеня магістра груп ПК-11мп та ПМ-11мп. За результатами захистів Екзаменаційна комісія зазначила високий рівень підготовки випускників. Рівень сформованості загальних і фахових компетентностей здобувачів відповідає вимогам спеціальності 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології», а саме освітній програмй підготовки "Комп’ютерно-інтегровані системи та технології в приладобудуванні".

Представлені до захистів кваліфікаційні роботи виконано на високому науково-технічному рівні. Під час захистів здобувачі продемонстрували знання та уміння, які свідчать про їхню готовність до професійної діяльності за обраним фахом.

З тематикою магістерсьбких дисертацій можна ознайомитись за посиланням або в електронному архіві наукових та освітніх матеріалів КПІ ім. Ігоря Сікорськоголектронному архіві наукових та освітніх матеріалів КПІ ім. Ігоря Сікорського

 

smileВчена рада КПІ ім. Ігоря Сікорського 5 вересня 2022 року за значні досягнення у різних напрямках діяльності нагородила дипломами викладачів університету, серед яких є викладачі кафедри АСНК:

Черепанська Ірина Юріївна
нагороджена дипломом за підручник
"Технології штучного інтелекту та основи машинного зору в автоматизації: теорія і практика"

Литвиненко Павло Леонідович
нагороджений почесною грамотою за активну допомогу та наукове консультування
під час забезпечення функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти
протягом 2016-2021 років

Вітаємо наших викладачів та бажаємо енергії для продовження активної діяльності!

Cherepanska vidznaka2022 Lytvynenko vidznaka2022

ball2Вітаємо першокурсників 2022 року зі вступом до КПІ ім. Ігоря Сікорського!

Зістріч студентів 1 курсу груп ПК-21 та ПМ-21 з адміністріцією факультету та кафедри відбудеться 19 вересня 2022 року.

  • о 14:00 в ауд. 1-201 корпус 1 пройде  зустріч з адміністрацією факультету. Для студентів, які не зможуть бути в університеті є можливість дистанційного долучення за посиланням в Zoom.
  • о 14:30 (ауд. 1-201) - зустріч із завідувачем кафедри АСНК, де заплановано:
    - видача студентських квитків
    - видача залікових книжок
    - знайомство з кодексом честі, що діє в університеті
    - знайомство з правилами поведінки тощо
    - для тих студентів, хто не зможе бути присутнім очно - посилання на зустріч в Zoom (ідентифікатор конференції: 854 4206 0330, код доступа: 020998)

Під час зустрічей буде надаватись вся необхідна інформація щодо формату навчання в 1му семестрі, будуть висвітлені всі актуальні питання та дані відповіді на питання студентів.

До зустрічі!

docs2Навчальна дисципліна «КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ТА ДІЛОВИЙ ЕТИКЕТ»
Викладачі:
Лекції та практичні заняття – доцент Тимошенко Наталія Леонідівна (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
Тема: Корпоративна культура та діловий етикет
Конференція Zoom: https://us02web.zoom.us/j/7324438840?pwd=V1NuMDhyZUlYN0hTZUdZV216c2lmdz09
Ідентифікатор конференції: 732 443 8840
Код доступа: 259361

Навчальна дисципліна «ОСНОВИ АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ»
Викладачі:
Лекції та практичні заняття:
старший викладач Кулик Євгенія Володимирівна (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
старший викладач Бруй Оксана Миколаївна (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
Викладачі мають списки студентів і вже долучили їх до курсу в системі MOODLE та самостійно розішлють посилання студентам

Навчальна дисципліна «РОЗУМНІ МІСТА»
Викладачі:
Лектор – професор Чукут Світлана Анатоліївна (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
Практичні заняття – доцент Загвойська Ольга Володимирівна (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
Тема: Розумні міста
Лекції в ZOOM за посиланням: https://us04web.zoom.us/j/2404432963?pwd=VnBXLzlIc1N1RTUwZ0YxTHdzRzhOQT09
Meeting ID: 240 443 2963
Passcode: 8ZrFVu
Посилання для студентів на тг-канал: Розумні міста: https://t.me/+0kX6UIn1J4c3OGMy
Викладачі мають списки студентів і вже долучили їх до курсу в системі MOODLE

Навчальна дисципліна «ОСНОВИ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ»
Викладачі:
Лектор – професор Чукут Світлана Анатоліївна (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
Практичні заняття – доцент Загвойська Ольга Володимирівна (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
Тема: Основи електронного урядування
Лекції в ZOOM за посиланням: https://us04web.zoom.us/j/2404432963?pwd=VnBXLzlIc1N1RTUwZ0YxTHdzRzhOQT09
Meeting ID: 240 443 2963
Passcode: 8ZrFVu
Посилання для студентів на тг-канал: Основи електронного урядування: https://t.me/+tjzeKS7ZKfA2M2My
Викладачі мають списки студентів і вже долучили їх до курсу в системі MOODLE

Навчальна дисципліна «КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ТА ДІЛОВИЙ ЕТИКЕТ»
Викладачі:
Лекції та практичні заняття – доцент Тимошенко Наталія Леонідівна (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

Навчальна дисципліна «ПОЛІТИЧНА УЧАСТЬ ТА ГРОМАДЯНСЬКА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ»
Викладачі:
Лекції та практичні заняття – старший викладач Пашов Ростислав Іванович (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
Викладач має списки студентів та самостійно розішле посилання студентам

SoftwareIngineeringSchool2022Запрошуємо студентів приєднатися до безкоштовного курсу від компанії Genesis та Києво-Могилянської академії, який допоможе систематизувати знання та дозволить зануритись в процеси розробки ІТ-продуктів.

Програма орієнтована для студентів та junior-розробників, зацікавлених розвивати архітектурне мислення, познайомитись з підходами до продуктової розробки та підготуватись до роботи над задачами для розробників рівня middle. Серед лекторів — senior-розробники Genesis та експерти Amazon Web Services.

consult2Відділ професійної орієнтації - Центр розвитку кар'єри ДНВР продовжує роботу для студентів університету та спільно з компаніями-партнерами пропонує долучитися до цікавих та корисних онлайн зустрічей.

Для зручності було створений календар подій: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vIJ3ISbuaRD068_4t0sCcRGTc8cq_8IIhh7IYEtivmw/edit?usp=sharing , який буде доповнюватись новими подіями або, за потреби та домовленістю, можна запросити повторні зустрічі.

Слідкуйте за новинами також на інформаційних ресурсах:

Інформація надана Центром розвитку кар’єри ДНВР

ChooseSubj asnkЗ 18.04.2022 року по 24.04.2022 року студентам 1-3 курсів буде надано доступ до вибору дисциплін на наступний 2022/2023 навчальний рік.

Вибір буде здійснюватися на платформі my.kpi.ua
Рекомендуємо студентам почати реєструватися на даній платформі та ознайомлюватись з дисциплінами, що пропонуються для вибору.

Алгоритм вибору дисциплін:

  • Зареєструватись на сайті https://my.kpi.ua. Інструкція з реєстрації доступна за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_YDKStZOeJ8
    Також інструкцію можна завантажити тут.
  • В меню “Профіль” -> “Прив’язка даних” знайти своє прізвище і ввести свою дату народження.
  • За умови вірно вказаних даних студент отримує доступ до кабінету студента і до вибору дисциплін.
  • Після ознайомлення з дисциплінами кожний студент повинен обрати навчальні дисципліни у кількості, що визначену в навчальному плані.

індивід графік відпусткиДепартаментом навчально виховної роботи підготував пояснення процедур для студентів щодо навчання на час воєнного стану. У статті детально пояснено алгоритми щодо оформлення:

Індивідуальний графік навчання

Індивідуальне перенесення дисциплін

  • Надається за заявою студента та погодженням деканату.
  • Заява подається протягом 2х перших тижнів навчання (бажано до 17 квітня, але крайній термін – до семестрового контролю).
  • Переносити ВСІ дисципліни недоцільно, бо це суттєво збільшить навчальне навантаження в наступних семестрах.
  • Алгоритм оформлення індивідуального перенесення дисциплін

Академічна відпустка

  • Надається за заявою студента та погодженням деканату. До заяви можуть бути надані підтвердні документи (фото чи скан).
  • Академічна відпустка надається терміном на 1 рік.
  • Якщо студент, який оформив академічну відпустку, раптом вирішує з неї достроково вийти і почати з вересня навчання зі своєю групою, не втрачаючи рік, то весь навчальний план за весняний семестр 2021/2022 н.р. він повинен виконати до 31.08.2022.
  • Магістри 2 курсу ОНП, які закрили практику, але не мають можливості зараз підготувати та захистити магістерську дисертацію, пишуть заяви на академічну відпустку.
  • Алгоритм оформлення академічної відпустки

elearning1Відповідно до рішення Адміністративної ради університету, наказу МОНУ № 265 від 21.03.2022 “Про проведення атестації випускників закладів фахової передвищої, вищої освіти”, наказу ректора № НУ/55/2022 від 22.03.22

в КПІ ім. Ігоря Сікорського освітній процес буде відновлено з 04.04.2022

  • Проведення освітнього процесу планується у дистанційному режимі з використанням синхронної або асинхронної моделі освітньої взаємодії.
  • Моніторинг за здійсненням освітнього процесу в дистанційному режимі та за станом інформації про результати навчання буде відбуватись в АС «Електронний кампус».
  • Для здобувачів вищої освіти передбачено зарахування результатів навчання, отриманих шляхом неформальної або інформальної освіти як освітніх компонент (частин таких компонент), що входять до їх індивідуальних навчальних планів.
  • За зверненнями здобувачів вищої освіти передбачено надання індивідуальних графіків навчання та складання семестрового контролю, в тому
    числі на літній канікулярний період, або академічної відпустки для здобувачів, які не мають можливості брати участь в освітньому процесі.

Інформація про дати семестру:

  • Відновлення весняного семестру - 04 квітня 2022 р.
  • Період залікової сесії - орієнтовно з 20 - 30 червня 2022 року
  • Період канікул: з 01 липня 2022 року.
  • 4 курс, бакалаврат:
    • Період залікової сесії 4 курсу: 18 квітня по 01 травня 2022 року
    • Період практики 4 курсу -  з 02 по 29 травня 2022 р.
    • Захисти бакалаврів - з 20 червня 2022 р.
  • Магістратура:
    • Період практики 2 курсу магістратури -  з 31 січня по 27 лютого 2022 р.
    • Захисти магістрів - з 20 червня 2022 р.

Оновлений графік навчального процесу - https://kpi.ua/year

documentВідповідно статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" студенти, аспіранти та докторанти, які навчаються за денною / дуальною формами навчання НЕ підлягають призову на військову службу під час мобілізації.

Проте, при зміні місця проживання у період воєнного стану (незалежно від місця реєстрації) у осіб чоловічої статі віком 18-60 років – може виникнути необхідність стати на облік до місцевого ТЦК та СП (РВК) за місцем нового перебування та надати їм довідку довідку Ф-20 про статус студента.

Наразі, з'явилися можливість робити довідки Ф-20. Якщо вам потрібна ця довідка – заповнюйте форму та обирайте зручний для себе спосіб отримання.

АСНК КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021